- Główna
- FAQ
FAQ
Nie zostawimy Cię bez odpowiedzi.
Sprawdź listę najczęściej zadawanych pytań.
Najczęściej zadawane pytania
Aby skorzystać z procedury gwarancyjnej użytkownik powinien zgłosić usterkę do Instalatora (Gwaranta), który dostarczył, zamontował i uruchomił urządzenie, a także wykonuje cykliczne przeglądy serwisowe.
Gwarant diagnozuje urządzenie, dokonuje zgłoszenia on-line i usuwa usterkę. Firma Nabilaton Sp. z o.o. w ramach gwarancji nieodpłatnie dostarcza części zamienne niezbędne do naprawy urządzenia.
Szczegóły związane z procedurą gwarancyjną opisane są w Ogólnych Warunkach Sprzedaży i książce gwarancyjnej.
Najszybszym sposobem na złożenie reklamacji na urządzenie jest wypełnienie formularza w Strefie Partnera.
Jeśli nie masz aktywngo konta w Strefie, wystarczy wypełnić formularz on-line, który znajduje się na naszej stronie internetowej w zakładce SERWIS. Po wpłynięciu formularza diagnozę usterki przeprowadza instalator będący gwarantem. Aby prawidłowo wypełnić zgłoszenie należy przygotować numer seryjny uszkodzonego urządzenia oraz dołączyć skan Książki Gwarancyjnej. W przypadku nieoczekiwanych usterek technicznych na stronie internetowej, zgłoszenie należy wysłać na adres e-mail: serwis@hvacbp.pl
Warunkiem zakupu części zamiennych jest przedpłata 100% na podstawie faktury proforma.
Kody błędów do urządzenia ściennego Noxa Happy znajdują się w skrypcie montażowym dostępnym na stronie internetowej w zakładce DO POBRANIA.
Formularz zapisu znajduje się na stronie internetowej w zakładce SZKOLENIA lub po zalogowaniu do STREFY PARTNERA. W razie problemów z rejestracją prosimy o kontakt pod adresem e-mail: serwis@hvacbp.pl.
Harmonogram szkoleń znajduje się na stronie internetowej w zakładce SZKOLENIA lub po zalogowaniu do STREFY PARTNERA. W razie problemów prosimy o kontakt pod adresem e-mail: serwis@hvacbp.pl.
W celu nawiązania współpracy najlepiej skontaktować się nami dzwoniąc pod nr 22 814 06 85 lub wysyłając zapytanie na adres e-mail: nabilaton@nabilaton.pl. W treści maila należy podać dane osobowe, nazwę i adres firmy oraz nr telefonu. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych.
W celu nawiązania współpracy najlepiej skontaktować się nami dzwoniąc pod nr 22 811 30 28 lub wysyłając zapytanie na adres e-mail: nabilaton@nabilaton.pl. W treści maila należy podać dane osobowe, nazwę i adres firmy oraz nr telefonu. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych.
Terminy zależne są m.in. od dostępności urządzeń oraz od wniesienia opłaty za zamówienie (przesłania potwierdzenia dokonania płatności) i jej zaksięgowania.
W celu potwierdzenia realizacji zamówienia prosimy o kontakt pod adresem: zamowienia@nabilaton.pl.
Aby móc poprawnie i pełnoprawnie korzystać z logo Nabilaton oraz innych materiałów graficznych i promocyjnych należy zwrócić się do Działu Marketingu na adres: marketing@nabilaton.pl, który wyśle zgodę i niezbędne pliki.
- Jeśli jeszcze z nami nie współpracowałeś prosimy o kontakt pod nr tel. 22 811 30 28 lub prześlij zamówienie na adres: zamowienia@nabilaton.pl podając dane osobowe, nazwę i adres firmy oraz numer telefonu. Twoje zamówienie zostanie skierowane do Działu Logistyki, który zajmie się realizacją.
- Jeśli jesteś naszym stałym klientem skontaktuj się ze swoim Doradcą Techniczno-Handlowym lub wyślij zamówienie na adres: zamowienia@nabilaton.pl.
Należy spisać protokół szkody z kurierem, który dostarczył towar. W razie problemów należy skontaktować się ze swoim Doradcą Techniczno-Handlowym.
Instalator, który dostarczył, zamontował i uruchomił urządzenie oraz wykonuje cykliczne przeglądy serwisowe jest gwarantem dla Klienta Końcowego. Gwarant przeprowadza również diagnostykę urządzenia, dokonuje zgłoszenia on-line oraz usuwa usterkę. Firma Nabilaton Sp. z o.o. w ramach gwarancji nieodpłatnie dostarcza części zamienne niezbędne do naprawy urządzenia.
Cennik oraz katalogi wszystkich naszych producentów znajdują się na naszej stronie internetowej w zakładce DO POBRANIA.
Usterkę urządzenia należy zgłosić do Instalatora (gwaranta), który dostarczył, zamontował i uruchomił urządzenie oraz wykonuje cykliczne przeglądy serwisowe. Gwarant przeprowadza diagnostykę urządzenia, dokonuje zgłoszenia on-line oraz usuwa usterkę. Firma Nabilaton Sp. z o.o. w ramach gwarancji nieodpłatnie dostarcza części zamienne niezbędne do naprawy urządzenia.
Warunki gwarancji wszystkich dystrybuowanych przez nas marek zawarte są w Ogólnych Warunkach Sprzedaży oraz książce gwarancyjnej dostępnej na naszej stronie internetowej w zakładce GWARANCJA.
Strefa Partnera to miejsce, gdzie nasi Partnerzy B2B znajdą wszystkie niezbędne informacje dotyczące urządzeń, w tym dokumentacje, materiały marketingowe, logotypy, zdjęcia itp.
W Strefie Partnera można również w szybki sposób zlecić zgłoszenie serwisowe, zamówić część zamienną lub usługę serwisową bądź zapisać się na szkolenie.
Wypełnij formularz rejestracyjny na stronie https://strefa.nabilaton.pl. Zgłoszenie zostanie zweryfikowane przez dedykowanego opiekuna regionu.
W przypadku akceptacji zgłoszenia, zostaniesz o tym poinformowany drogą mailową (otrzymasz login i hasło, które należy zmienić po pierwszym logowaniu do Strefy).
Upewnij się, czy Twoje konto jest aktywne. Możesz też skorzystać z funkcji resetowania hasła.
W razie problemów prosimy o kontakt na marketing@nabilaton.pl
Tak, jest to możliwe. Aby tego dokonać, poproś Administratora Twojego konta firmowego (właściciel konta, który jako pierwszy założył profil) o dodanie kolejnego użytkownika w profilu. Następnie takie zgłoszenie przechodzi proces akceptacji przez naszego opiekuna w regionie.
W przypadku akceptacji zgłoszenia, zostaniesz o tym poinformowany drogą mailową (otrzymasz login i hasło, które należy zmienić po pierwszym logowaniu do Strefy).
Oznacza to, że inny pracownik Twojej firmy założył już Wasz profil. Aby móc być kolejnym użytkownikiem skontaktuj się z nim i poproś o dodanie swojego konta.
W razie problemów prosimy o kontakt na marketing@nabilaton.pl.
Przejdź do trybu resetowania hasła bądź skontaktuj się z administratorem twojego profilu firmowego.
W razie problemów prosimy o kontakt na marketing@nabilaton.pl
Nie masz uprawnień do takiej akcji. Skontaktuj się z nami poprzez maila marketing@nabilaton.pl, a wyjaśnimy przyczyny.