10 lat Nabilaton!
Jeszcze więcej topowych marek i produktów, a przy tym rozwój i rozrost struktur firmy oraz nowe projekty. Nabilaton w tym roku obchodzi swoje 10-lecie. Jubileusz ma być najlepszą okazją do kolejnych realizacji ambitnych planów.
Nowy wizerunek Nabilaton, który został wprowadzony w listopadzie 2020 roku był pierwszą, nieśmiałą zapowiedzią tegorocznego jubileuszu firmy. To był rok zupełnie nowych wyzwań i wielu zmian – mówi Sebastian Wróbel, Dyrektor Sprzedaży Nabilaton. Prostota i elegancja ukryta w nowej odsłonie logotypu firmy idealnie ją odwzorowuje, bo jak mówi Sebastian Wróbel – Nabilaton to wizja, perfekcjonizm i jakość.
Nabilaton dystrybuuje marki, takie jak Galletti, Noxa, Thermoscreens, HiRef, a od 2 lat – Remak, który powiększył zasoby firmy o dział wentylacji. Sukcesywnie rozbudowujemy ten brand, popularyzujemy go i działamy jednocześnie pod kątem powiększania zespołu, który jest za niego odpowiedzialny. Na koncie mamy już pierwsze sukcesy – podkreśla przedstawiciel firmy. Mowa m.in. o realizacji największego hotelu Marriott w Polsce, który znajduje się w Krakowie. Obiekt został wyposażony w 11 central wentylacyjnych. - Jest to dla nas potwierdzenie, że Remak, jako profesjonalna marka z produktami wysokiej jakości, trafia do takich odbiorców, jakich sobie założyliśmy – zaznacza dyrektor.
W 2020 roku firma rozbudowała się o jeszcze jedną markę. To włoski producent chillerów - Thermocold. Nie zabrakło też nowego wyzwania z marką Midea. Otóż firma została dystrybutorem pomp ciepła M-Thermal – To nowy, ciekawy, topowy produkt, świetny jakościowo i cenowo. Jedno z lepszych rozwiązań technicznych i technologicznych na rynku. Pracuje w ekstremalnych warunkach, również pogodowych, bardzo proekologiczny z klasą A+++. Mamy na niego swój własny pomysł sprzedażowy i właśnie w 2021 roku będziemy układać działania na rynku pod kątem też i tego urządzenia, z nowymi partnerami – zapowiada Wróbel.
Dyrektor minione 10 lat Nabilaton na rynku HVAC podsumowuje krótko: to powrót pewnej wizji, zmiana koncepcji działania i jednocześnie ciągły rozwój. Spółka powstała nie tylko, by stworzyć szerokie portfolio różnych marek, ale też dystrybuować urządzenia ekologiczne, m.in. właśnie pompy ciepła. Jednak, jak podkreśla Sebastian Wróbel – polski rynek nie był jeszcze na to gotowy. - Dzisiaj z wielką przyjemnością wracamy do tych rozwiązań i mamy zamiar rozbudowywać portfolio zielonej energii w oparciu o kolejne asortymenty – zapowiada. Reprezentowanie topowych brandów zgromadziło w firmie grono specjalistów. Część z nich jest tu od początku, jak np. Krzysztof Sałtrukowicz odpowiedzialny za produkty związane z wodą lodową. Mamy kadrę, która rozwija się strukturalnie, produktowo i pomaga wprowadzać nowe marki – mówi Sebastian Wróbel.
I właśnie stałe budowanie wyspecjalizowanej kadry to jedno z zadań na 2021 rok. Zdecydowanie wzrośnie też potencjał i możliwości firmy. To będzie kolejny rok wyzwań, bo przed Zarządem bardzo duży projekt-niespodzianka. Idziemy na bardzo szeroką skalę, nie zatrzymujemy się. Uprzedzając pytania - pandemia nie wpłynęła na nasze założenia. Plany mogą pokrzyżować się tylko tym, którzy mieli je wcześniej niedoprecyzowane – podkreśla dyrektor.
W tym roku nie zabraknie też jubileuszowych akcji promocyjnych, konkursów i wydarzeń, dlatego bądźcie czujni! Pierwsza niespodzianka już wkrótce!